دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 43 مبتلای جدید کرونا شناسایی کرد


دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 43 مبتلای جدید کرونا شناسایی کرد

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: 43 نفر در 48 ساعت گذشته با ابتلای قطعی به کرونا شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، نوید دانایی شامگاه چهارشنبه به رسانه ها در سمنان بیان کرد : در ۴۸ ساعت گذشته، ۴۳ مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان شامل سمنان، دامغان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان شناسایی شدند.

وی تاکید کرد : با شناسایی بیماران کرونایی ۴۸ ساعت گذشته شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عدد یکهزار و ۶۹۵ نفر رسید.

وی با تاکید بر اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهم ترین راه مقابله با این ویروس کرونا است، بیان کرد : سیر فزاینده بیماری کووید ۱۹ بسیار خطرناک است و شهروندان استان سمنان باید بیماری را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآور شد : با شروع فصل پاییز، همراه شدن سایر بیماری های تنفسی با بیماری کرونا شرایط را سخت تر می کند و تنها راهکار جلوگیری از شیوع ویروس‌ها استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان است.

بنا به گفته ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید، ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز