افزایش آگاهی مردم از ویروس کرونا مرهون تلاش اصحاب رسانه است


افزایش آگاهی مردم از ویروس کرونا مرهون تلاش اصحاب رسانه است

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به پذیرش ویروس کرونا و زندگی مردم با آن گفت: با همکاری و اطلاع رسانی دقیق اصحاب رسانه در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی همراهی مردم در این راستا افزایش چشمگیری داشته است.

علیرضا اتابک روز چهارشنبه در نشست تجلیل از فعالان عرصه سلامت اظهارداشت: مردم با اطلاع از اینکه همه گیری ویروس کرونا امروز در سطح جامعه افزایش یافته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آن زندگی می کنند.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان رسانه ها نیز با اطلاع رسانی دقیق همگام با مدافعان سلامت حرکت کردند.

اتابک با اشاره به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا شهرستان به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات دارای مشکلات زیادی بود گفت: مدیران با ارتقای سواد رسانه ای از نقد رسانه ها به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه دهدشت همکاری و همدلی مردم در مبارزه با کرونا را ستود.

حجت السلام علی وحدانی فر خبرنگاران را چشم های بیدار جامعه دانست و گفت اگاهی بخشی به جامعه نشان از تلاش بی وقفه رسانه ها در این راستا دارد.

وی خبرنگاری را یک علم دانست و گفت: امروزه نیاز است خبرنگاران در کنار مسوولان در راستای برون رفت از مشکلات کمک کنند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:امروزه بهترین هنر برای خبرنگاران فرهنگ سازی عمومی در همه زمینه ها بخصوص مبارزه با ویروس کرونا است.

در پایان این همایش با همکاری شبکه بهداشت و درمان از رسانه های فعال حوزه بهداشت و درمان در زمان شیوع ویروس کرونا تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج