135 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد


135 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد

خرم‌آباد – ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 135 میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به صاحبان مشاغل استان و کسب و کارهای متضرر پرداخت شده است.

علی آشتاب روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی با بانک های استان افزود: پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا سیاست حمایتی دولت در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۴ هزار و ۹۴ نفر در قالب ۲۷ هزار و ۷۳۸ پرونده با مبلغ ۲۷۰ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونا به بانک های استان معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه اد: ۱۳۵ میلیارد تومان به ۱۷ هزار و ۹۲۴ نفر در قالب ۱۵ هزار و ۷۹۹ پرونده به این کسب و کارها پرداخت شده که این روند با همکاری خوب بانک های استان ادامه دارد.

آشتاب اضافه کرد: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی حرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای است.

۶۰ هزار واحد اقتصادی و تولیدی در لرستان به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده و متضرر شده اند که خسارت واحدهای اقتصادی و تولیدی استان بر اثر این ویروس یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت کرونا به واحدهای اقتصادی لرستان اختصاص یافته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ فکرشو می کردید "عسل خاله" سریال پایتخت در واقعیت انقدر جوان باشد!