همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اشنویه برگزار شد


همایش دوچرخه‌سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اشنویه برگزار شد

مهاباد- ایرنا- همایش دوچرخه‌سواری همگانی با حضور بیش از 100 رکابزن با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه در اشنویه برگزار شد.

رییس اداره ورزش ‌و جوانان اشنویه روز چهارشنبه در در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش، دوچرخه‌سواران مسیر ۱۵ کیلومتری مجموعه ورزشی اشنویه، سه‌راه بانک ملی، فلکه گیلاس، میدان حلبچه، چهارراه کارگر و پل سیدآباد تا ورزشگاه این شهرستان رکاب زدند.

رحیم تیموری افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی از اهداف این طرح است.

رییس اداره ورزش ‌و جوانان اشنویه افزود: این همایش به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روز جهانی بدون خودرو به صورت کارناوال در سطح شهر برگزار شد و با استقبال شهروندان همراه بود.

به گزارش ایرنا، ۴۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس، امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای طرح محرومیت‌زدایی از روستاها، پخش بسته‌های فرهنگی‌، تشکیل محافل قرآنی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از ۳۰ نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجلیل و تقدیر از کادر درمانی بیمارستان، بانوان نخبه، تلاشگران عرصه صنعت و دیدار با امام جمعه و روحانیون، توزیع بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نیز توسط اداره بهزیستی و سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی بین محرومان و نیازمندان از برنامه‌های تدارک دیده‌ شده در این هفته است.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز شده و تا ششم مهرماه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...