کردستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امداد رسانی است


کردستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امداد رسانی است

سنندج‌ - ایرنا - استاندار کردستان گفت: امداد رسانی در وضعیت جغرافیایی خاصی و توپوگرافی ویژه این استان، نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری دارد که مناسبت مقابلە با بحران‌ها و حوادث باشد.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در دیدار سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: کردستان متفاوت با استان‌های مرکزی یا مسطح بوده و مقابله با بحران‌ها و حوادث طبیعی در آن مستلزم تقویت امکانات لجستیکی است.

وی یادآور شد: استان کردستان با وجود شرایط جغرافیایی خاص از نظر امکانات امدادرسانی و مقابله با بحران نه تنها بیشتر از سایر مناطق کشور ندارد بلکه از دیگر استان‌ها عقب مانده و باید این امکانات در استان تقویت شود.

مرادنیا با اشاره به اینکه شهرستان‌های مرزی و مناطقی نظیر اورامان فاصله کمی از مرکز استان دارند اما با توجه به جاده‌های آن کمک رسانی در زمان حوادث بسیار زمانبر است، از سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور خواست در تخصیص اعتبارات و امکانات نگاه ویژه‌ای به کردستان داشته باشد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار نیز وعده داد برای امداد رسانی مطلوبتر به مردم بزودی یک فروند بالگرد امداد و نجات در استان کردستان مستقر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم