مشکل بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا


مشکل بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز لازم را ندارد و کار این تیم برابر نماینده عربستان راحت نیست. نوشته مشکل بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مشکل بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

هادی طباطبایی: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز لازم را ندارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۹:۴۵
مشکل بزرگ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز لازم را ندارد و کار این تیم برابر نماینده عربستان راحت نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی طباطبایی با اشاره به راه پیچیده استقلال تهران برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

استقلال اکنون چوب عدم تمرکز خود را در زمین می‌خورد. در بازی برابر نماینده عراق بازیکنان و کادر فنی تیم در نیمه نخست تمرکز لازم را نداشتند و این به خاطر مشکلاتی بود که در چند وقت اخیر گریبان تیم را گرفته است. همچنین برخی از بازیکنان نیز از شرایط مطلوب خارج شدند و کارایی گذشته را ندارند.

هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران گفت:

حضور «علی کریمی» و «ارسلان مطهری» در نیمه دوم بازی ورق را به سود استقلال برگرداند اما بازیکنان تیم از فرصت‌های فراوان بازی استفاده نکردند و در نهایت کار برای بازی آخر پیچیده شد. هر تیمی متکی به چند بازیکن خوب است و باید برای تقویت تیم شمار این بازیکنان افزایش پیدا کند. متاسفانه بازیکنی مانند «علی کریمی» در حال خروج از تیم است.

شرایط حضور استقلال در بازی آخر و معادله صعود این تیم دیگر مباحث مورد نظر پیشکسوت فوتبال ایران بود. وی گفت:

این بازی آخرین فرصت استقلال است و چاره‌ای به جز برد برای نماینده ایران باقی نمانده است. استقلال باید با یک بازی خوب تیم عربستانی را در دقایق نخست تحت تاثیر قرار دهد و به گل برسد. البته شرایط استقلال سخت است و این تیم از لحاظ روحی نیز تحت فشار قرار گرفته است.

هادی طباطبایی در پایان با اشاره به ناکامی متوالی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

از آخرین قهرمانی ایران در آسیا در حوزه ملی بیش از چهار دهه و در بخش باشگاهی بیش از سه دهه می‌گذرد. ما نیاز به توسعه فوتبال براساس ملاک‌های علمی و مدیریتی داریم اما مشکلات فوتبال ایران نبود برنامه ریزی ساختارمند است. باید به سمت برنامه بلند مدت حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درد تازه