نام هنرمند پردیسی در نمایشگاه مجازی نشریه گارلند ثبت شد


نام هنرمند پردیسی در نمایشگاه مجازی نشریه گارلند ثبت شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس گفت: نام عباس صالحی هنرمند رشته ساخت سازهای های سنتی در نمایشگاه مجازی نشریه تخصصی صنایع دستی بین المللی گارلند ثبت شد.

سمیه خاکپور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در منطقه آسیا- اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی با همکاری مجله گارلند (Garland) که نشریه ای تخصصی در حوزه صنایع دستی است نمایشگاه مجازی معرفی صنایع دستی برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه مجازی با عنوان به نام “ the gift of time” ، “ارمغان زمان” با موضوع " آثار تولید شده در دوره قرنطینه "برگزار شده است .

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس با بیان اینکه هنرمندان با ارسال مشخصات و عکس آثار خود تا ۱۱ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه فرصت شرکت در این نمایشگاه را داشتند، اظهار داشت: عباس صالحی یکی از هنرمندان برجسته رشته صنایع دستی در شهر پردیس است و آثار ارسالی وی در این نمایشگاه مجازی بین المللی پذیرفته و به نمایش در آمده‌است.

صنایع دستی در شرایط کرونا متحمل زیان شدند

خاکپور ادامه داد: عرضه محصولات صنایع دستی با توجه به همه گیری بیماری کرونا با رکود چشمگیری مواجه شده و هنرمندان صنایع دستی برای عرضه آثار خود در دوران شیوع کرونا، متحمل ضرر و زیان شدند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب هنرمندان شهرستان پردیس گفت: برای راه‌اندازی نمایشگاه مجازی دائمی صنایع دستی در شهرستان پردیس با هدف معرفی آثار و ایجاد ارتباط بین هنرمندان برنامه‌ریزی کردیم.

نمایشگاه مجازی برای ارائه آثار هنرمندان پردیس ایجاد شده است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس گفت: هنرمندان شهرستان در این نمایشگاه مجازی دائمی آثار خود را به علاقهمندان عرضه خواهند کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر درشرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه