سه نفر در آب‌های ساحلی تالش غرق شدند


سه نفر در آب‌های ساحلی تالش غرق شدند

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش گفت: سه نفر از اعضای یک خانواده که برای شنا به منطقه شنا ممنوع طرح ساحلی زمرد بخش حویق این شهرستان وارد شده بودند، غرق شدند.

سرهنگ حسین جمال‌دار عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن سه نفر در طرح ساحلی زمرد بخش حویق تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، سه عضو یک خانواده برای شنا به داخل منطقه شنا ممنوع رفته بودند و به دلیل فقدان مهارت در شنا غرق شده اند.
وی ادامه داد: متاسفانه مصدوم هفت ساله که با تلاش ناجیان غریق از آب خارج شده بود در محل فوت کرد و مصدومان ۳۳ و ۴۰ ساله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و در آنجا فوت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شهروندان و مسافران خواست، از ورود به مناطق شنا ممنوع خودداری و در محدوده‌ طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند و در حین حادثه، با ناجیان غریق همکاری کنند.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع و هشت طرح سالمسازی دریای خزر در نوار ساحلی آن ایجاد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج