مهلت ارسال آثار به نمایشگاه یک اثر،یک نفس تمدید شد


مهلت ارسال آثار به نمایشگاه  یک اثر،یک نفس  تمدید شد

اهواز - ایرنا - دبیر نمایشگاه یک اثر، یک نفس هنرهای تجسمی گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در نمایشگاه یک اثر،یک نفس هنرهای تجسمی که پیش از این 30 شهریور اعلام شده بود تا 18مهر 99 تمدید شد

فروغ طباخی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فراخوان هم از بابت دریافت آثار و هم از بابت فروش آثار در آینده، محدودیت جغرافیایی ندارد لذا به درخواست جمعی از هنرمندان، فراخوان دریافت آثار تا ۱۸ مهر ۹۹ تمدید شد.
وی ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۵۰ اثر از هنرمندان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که استان‌های گیلان ،فارس ،یزد و خراسان نیز علاوه بر خوزستان استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند.

وی زمان انتخاب آثار را سه روز پس از اتمام فراخوان اعلام کرد.

طباخی اضافه کرد: در صورت تامین بقیه هزینه تولید کتاب نمایشگاه، کتابی از آثار راه یافته به همراه بیوگرافی هنرمندان چاپ و نشر می‌شود.

دبیر این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه در ۲ بخش‌ با موضوعات آزاد در زمینه نقاشی و تصویرگری برپا خواهد شد توضیح داد: فروغ طباخی، مریم رشغی، الهام طباخی، محمدرضا جرجرزاده، سید محمد موسوی پارسا، افسانه معلمیان، امین فلاحیان هیات انتخاب آثار این نمایشگاه هستند.
وی با اشاره به شرایط و شیوه ارایه آثار برای هر ۲ بخش ادامه داد: شرکت کنندگان در هر بخش مجاز هستندحداکثر سه اثر و در مجموع در هر ۲ بخش پنج اثر ارایه دهند.

طباخی بابیان اینکه شرکت در این نمایشگاه ویژه هنرمندان نقاش و تصویرگر کشور است افزود: هنرمندان برای ثبت نام و اطلاع از این فراخوان به صفحه رسمی انجمن به آدرسbehbahan_anjoman_tajasomi @ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا