فرماندار سقز: مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود


فرماندار سقز: مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه تمام توطئه دشمنان برای جلوگیری از حرکت عظیم مردم ایران اسلامی است، گفت: مفاهیم دوران دفاع مقدس را باید به نسل بعدی منتقل کنیم تا با فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی در راه میهن آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز سه‌شنبه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی شهرک دانشگاه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های بی بدیل رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن متجاوز مردانه ایستادند.

وی اضافه کرد: فداکاری های شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی چنان در خاطر ملت ایران باقی می‌ماند که با گذشت سال‌ها نه تنها فراموش نمی شود بلکه همچنان بر تارک کشور همچون ستاره ای می‌درخشد.

فرماندار ویژه سقز ضمن تشکر از اقدام فرهنگی اداره ورزش و جوانان سقز برای نامگذاری سالن ورزشی به نام شهید سلیمانی یادآور شد: امید است در سایر مکان‌ها و برنامه‌ها نیز از این قبیل اقدامات فرهنگی انجام شود.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز نیز در این مراسم گفت: شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رشادت‌های بسیار آفریدند و با تجهیزات اندک به خصوص در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی با افتخار در برابر دشمن بعثی که از طرف کشورهای استکباری حمایت می شد، ایستادند و با نثار خون مطهرشان ثابت کردند همواره حق بر باطل پیروز است.

فرزاد خاکی با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای رهایی ملت های مظلوم منطقه از زیر یوغ استکبار اظهار داشت: این مجموعه شامل سه سالن ورزشی است که بیش از یک هزار ورزشکار روزانه از آن استفاده می‌کنند و مزین کردن نام مجموعه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی کمترین کاری است که در برابر فداکاری‌هایی این شهید سرافراز می توان انجام داد.

در این مراسم مجموعه ورزشی شهرک دانشگاه به نام شهید قاسم سلیمانی مزین و از تابلو این مجموعه رونمایی شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید