خبرهای کوتاه خراسان رضوی


خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کشف 71 کیلوگرم مواد مخدر در مرز دوغارون تایباد و اهدای 20 عدد بخاری گازسوز از سوی یک هیات مذهبی کاشمر به نیازمندان از جمله عناوین اخبار کوتاه خراسان رضوی در روز دوشنبه هستند.

تایباد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز دوغارون تایباد در شرق این استان کشف و ضبط شد.

سردار ماشاءالله جان نثار در سفر به شهرستان تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته و در سه عملیات جداگانه حین بازرسی خودروهای مسافران وارد شده به کشور در پاسگاه کنترل و ایست و بازرسی ۱۷ شهریور به دست آمده است.

وی ادامه داد: مواد کشف شده شامل ۲ کیلو و ۱۸۲ گرم هروئین پودری، ۲۸ کیلو گرم درختچه گراس و ۴۱ کیلو گرم تریاک می‌باشد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در این ارتباط یک تبعه افغانستانی دستگیر و راهی مرجع قضایی شد.

وی افزود: همچنین در این عملیات یک کلت کمری نیز کشف شد.

استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که از این امتداد ۹۰ کیلومتر آن در شهرستان تایباد است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کاشمر- رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از اهدای ۲۰ عدد بخاری گازسوز توسط هیات حسینی روستای فروتقه این شهرستان به نیازمندان در اجرای طرح مواسات و همدلی خبر داد.

حجت الاسلام حسین صداقتی با بیان اینکه عملکرد هیات‌های مذهبی در زمینه مواسات و همدلی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون زبانزد عام و خاص بوده است گفت: این ظرفیت‌های مردمی ثابت کردند که می‌توانند همانند ادوار گذشته انقلاب اسلامی مانند دفاع مقدس وارد عرصه همدلی شده و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات را حل کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا به مردم توصیه می‌کنیم نذورات خود را به سوی توزیع سبد کالا و بسته‌های حمایتی هدایت کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس ادامه داد: دیدار خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اجرای طرح هر خانه یک حسینیه از جمله برنامه‌های محوری این اداره با مشارکت کانون مداحان و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد، ۱۵۰ هیات مذهبی دارای شناسنامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل