74 طرح کوچک مقیاس و محله‌ای در شهرری اجرا می‌شود


74 طرح کوچک مقیاس و محله‌ای در شهرری اجرا می‌شود

شهرری - ایرنا - شهرردار منطقه 20 تهران - شهرری بابیان اینکه 74 طرح کوچک مقیاس و محله‌ای در منطقه اجرایی می شود، گفت: اولویت‌های ما را مردم تعیین و بنا به نیاز، تشخیص و مطالبه آنان طرح‌ها در اولویت اجرا قرار گرفته است.

💭فرهاد افشار عصر دوشنبه در جلسه بررسی پروژه های کوچک مقیاس که با حضور معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد، افزود: تحقق این پروژه ها تاثیر بزرگی در حل مشکلات و نیازمندیهای محلات دارد و اجرای آن فرصت مهمی است که در آینده نزدیک شهروندان از منافع آن بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: طرح های توسعه محلی به پنج دسته خدمات شهری، اجتماعی، ترافیک، عمران و شهرسازی تقسیم بندی می شود و شایسته است حوزه های مربوطه در اجرایی کردن این طرح ها تلاش و برنامه ریزی کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه طرج های محله محور تاثیر مثبتی در محلات ایجاد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بر اساس تعیین نیازمندیهای هر محله اعتبار تخصیص داده شده و شهروندان می توانند پیشرفت طرح ها را به صورت دائمی مورد مشاهده و نظارت خود قرار داده و یاریگر مدیریت شهری باشند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران، معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله طرح های های توسعه محلی برشمرد که تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

افشار یادآور شد: با توجه به تغییر رویکرد مدیریت شهری از پروژه های بزرگ مقیاس شهری به کوچک مقیاس و محله محور، با اتخاذ این رویکرد بخشی از مشکلات شهری اصلاح می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا