همشتمین نمایشگاه رینوتکس آبان ماه امسال برگزار می‌شود


همشتمین نمایشگاه رینوتکس آبان ماه امسال برگزار می‌شود

تبریز- ایرنا- مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: هشتمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2020 در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت تمام پروتکل ها و بیانیه های بهداشتی 20 تا 25 آبان ماه سال جاری به صورت حضوری و در غیر این صورت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سعید غریب خواجه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ثبت نام فناوران از اول مهر ماه جاری تا پایان مهر ماه از طریق سایت های www.rrto.ir و www.rinotex.ir انجام می شود.
وی با تاکید براینکه تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم، اظهار کرد: اگر شرایط مساعد نباشد یا به زمان دیگر موکول و یا به شکل مجازی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تاکید کرد: تمامی امکانات و شرایط برای برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی در حال آماده سازی است و از ۱۷ زون تخصصی این نمایشگاه، ۲ زون به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد مهم و بین المللی آبروی تبریز است و بر اساس ارزیابی ها و پژوهش هایی که انجام شده بیش از ۷۰ درصد شرکت کننده ها در سال گذشته برای شرکت در هشتمین نمایشگاه رینوتکس اعلام حضور کرده اند.
غریب تاکید کرد: تلاش می کنیم نمایشگاهی با رعایت تمامی پروتکل ها برگزار شود، از این رو طراحی سالن ها براساس پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
وی گفت: شرایط امسال خاص می باشد از این رو تلاش می‌کنیم از توان بخش خصوصی برای اجرای نمایشگاه نهایت کمک را بگیریم و هیچ گونه هزینه دولتی انجام نگیرد.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی افزود: از بخش های مختلف اقتصادی استان، برندها و تولید کنندگان درخواست می کنیم برای برگزاری این نمایشگاه ما را یاری کنند.
وی ادامه داد: در اولین نمایشگاه ۱۵۹ طرح، نمایشگاه دوم ۵۹۳ طرح، نمایشگاه سوم ۹۷۳، طرح، نمایشگاه چهارم یک هزار و ۷۱۳ طرح، نمایشگاه پنجم یک هزار و ۷۳۲ طرح در ششم یک هزار و ۶۱۲ طرح و در نمایشگاه سال گذشته سه هزار و ۲۲۲ طرح دریافت شده بود.
غریب اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا امسال تصور می شود در بحث بهداشتی و مهندسی پزشکی با تعداد طرح های بسیار زیادی مواجه شویم
وی ادامه داد: براساس استانداردهای ارزیابی نمایشگاه ها، ارزیابی اثربخشی آخرین نمایشگاه رینوتکس در سال گذشته ۱۶ درصد از فناوران و شرکت های حاضر توانسته اند اقدام به راه اندازی کسب و کار کنند که این درصد معیار جهانی است.
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: همچنین براساس این ارزشیابی، ایجاد شبکه فروش حدود ۱۰ درصد، افزایش سهم بازار ۵ درصد، جذب سرمایه گذاری های داخلی ۳ درصد، اخذ وام در حدود ۵ درصد و عقد قراردادهای داخلی حدود ۹ درصد انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند