5 میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی تهران پرداخت شد


5 میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی تهران پرداخت شد

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: 5 میلیارد تومان از اعتبار ملی 10 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای بازسازی چمن و سازه مجموعه ورزشی تختی اختصاص یافت.

رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نظر وزیر ورزش ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای بازسازی این مجموعه ورزشی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: هم اینک انتخاب پیمانکار، تهیه مناقصه و صورت جلسه اقدامات اولیه آن انجام شده که مراحل بازسازی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با بازسازی سازه استادیوم و چمن ورزشگاه بتوان فصل آینده میزبان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

گلمحمدی تصریح کرد: تعویض کابل های سقف ورزشگاه تختی زمانبر نیست بلکه آنچه برای ما مهم است تعمیرات آن بر اساس نقشه های موجود توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش انجام خواهد شد.

هم اینک تنها آکادمی رده پایه(نونهالان) تیم استقلال و پرسپولیس در مجموعه تختی فعالیت دارند که از طریق ماده ۸۸ اداره کل ورزش استان(اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی) واگذار شده است.

ورزشگاه تختی تهران پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران با گنجایش ۳۰ هزار و ۱۲۲ نفر است که در سال ۱۳۵۴ به صورت سازه ای کابلی ساخته شد.

این ورزشگاه مساحتی بالغ بر ۱۰۵هکتار دارد که در مسیر اتوبان افسریه(شرق تهران) واقع شده است.

وی همچنین گفت: با شیوع موج جدید کرونا تصمیم گیری در مورد ادامه تعطیلی اماکن ورزشی و رشته های پربرخورد، رزمی و استخرهای سرپوشیده با ستاد ملی کرونا است.

گلمحمدی با بیان اینکه کماکان فعالیت استخرها، رزمی و پربرخورد تعطیل است افزود که در جلسه آتی ستاد ملی کرونا (دوشنبه هفته آینده)، آخرین تصمیمات برای فعالیت ورزش استان و کشور اتخاذ خواهد شد.

با شیوع کرونا در کشور، فعالیت ورزش استان تهران از اسفند ماه تا اول تیرماه تعطیل بود که با نظر ستاد ملی کرونا برخی رشته های انفرادی و کم برخورد دایر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند