استاندار لرستان: رشادت مردان و زنان موجب پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد


استاندار لرستان: رشادت مردان و زنان موجب پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: رشادت مردان و زنان ایران اسلامی موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد و دشمن را به عقب راند.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز دوشنبه در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای نبرد انقلاب اسلامی ایران با دشمن تا دندان مسلحی بود که به پشتوانه اعتماد به قدرت های نظامی دنیا حمله به مرزهای این سرزمین را آغاز کرد .

استاندار لرستان در این پیام اظهار داشته است: به راستی پیروزی در این نبرد نابرابر حاصل نمی شد مگر با رشادت و دلاوری مردان و زنان مسلمان میهن اسلامی ایران که با دستان خالی اما اراده ای پولادین و با تکیه بر ایمان و اعتقادی راسخ، اجازه جدایی ذره ای از خاک وطن را به رژیم بعثی ندادند.

این پیام می افزاید: حاصل آن مقاومت ها و رشادت های مخلصانه، امروز در پیشرفت دانش و تکنولوژی (فناوری) بومی توسط جوانان بسیجی این خاک زرخیز به وضوح برای تمام دنیا قابل احساس است و یقینا با بهره گیری از این ظرفیت می توان بر اهریمن توطئه و استکبار پیروز شد .

استاندار لرستان اضافه کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جان بر کف، بر خود لازم می دانم هفته دفاع مقدس، سالگرد آغاز روزهای عشق، رشادت و شهامت را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ، مردم عزیز ایران سربلند به ویژه مردم مومن و رشیدپرور لرستان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

۳۱ شهریور ۵۹ عراق به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت برنامه های هفته دفاع مقدس هرساله اجرا می شود.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان