یک زمین چمن مصنوعی در بروجرد به بهره برداری رسید


یک زمین چمن مصنوعی در بروجرد به بهره برداری رسید

بروجرد - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دومین زمین چمن مصنوعی در مدرسه سما این شهرستان در زمینی به مساحت 420 مترمربع و با اعتبار 122 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در حاشیه افتتاح این طرح و نواخته شدن زنگ مقاومت در محل مدرسه متوسطه اول سما بروجرد افزود: سالن اجتماعات حوزه معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) واحد بروجرد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، زمین چمن مصنوعی به نام شهدای دانش آموز و ۴۰ کلاس درس مجتمع پسرانه سما به نام شهدای شهرستان نامگذاری شدند

وی با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا اظهارداشت: پاسداشت و تجلیل از شهدای دفاع مقدس، ترویج الگوهای ایثار و شهادت به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان سرافراز وطن از اهداف این حرکت معنوی است.

رییس اداره آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: هفته دفاع مقدس، سالروز درهم شکسته شدن قدرت دروغین امپریالیسم جهانی با رشادت و دلیری جوانان غیور ایران اسلامی است.

محمد مهر افزون اضافه کرد: باید آموزش‌وپرورش به دنبال خلق منابع باشد که در این راستا پروژه‌های ساخت تالار و هتل فرهنگیان در دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) در حال انجام است.
وی ادامه داد: خانه معلم بروجرد در شان فرهنگیان شهرستان نبوده به همین منظور به دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) انتقال پیدا کرده که ۹۰ درصد پیشرفت دارد.
مهرافزون یادآور شد: با انتقال خانه معلم به دبیرستان امام خمینی(ره) درمانگاه فرهنگیان بروجرد نیز توسعه پیدا خواهد کرد و به آزمایشگاه و دستگاه سونوگرافی مجهز می‌شود.
وی اضافه کرد: حفاظت و صیانت از اموال و اسناد آموزش‌ و پرورش یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در رأس آموزش‌ و پرورش پیگیری و نظارت شود.

مدیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌ و پرورش بروجرد با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو است که امروزه کمبود نیروی انسانی، عدم اعتبار و سرانه بهداشتی و آموزشی، فرسوده بودن مدارس و مشکلات گرمایشی و ایزوگام از مهم‌ترین مشکلات پیش روی آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی