دوره مجازی «تربیت مربی مهدویت در مقطع مهد و پیش دبستان» برگزار می‌شود


دوره مجازی «تربیت مربی مهدویت در مقطع مهد و پیش دبستان» برگزار می‌شود

دوره مجازی «تربیت مربی مهدویت در مقطع مهد و پیش دبستان» با عناوینی همچون مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی کودکان و مهندسی فرهنگی و سواد رسانه به همت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت دوره مجازی «تربیت مربی مهدویت در مقطع مهد و پیش دبستان» را با عنوان «با کمترین زمان و هزینه مربی فرزند خود باشید» برگزار می کند.

بنابر این گزارش، روش ها و قالب های متنوع انتقال مفاهیم دینی، بیان تیپ های شخصیتی، جهت دهی ویژگی های طبیعی و فطری، مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی کودکان، شعرخوانی روشمند، شیوه های کنترل ناهنجاری ها، 50 روش خلاقانه در آموزش و تربیت، مهندسی فرهنگی و سواد رسانه، شیوه تدریس محتوای آموزشی یاران آفتاب شامل شیوه تدریس ریاضی، علوم، اجتماعی، مهدویت ، هوش و خلاقیت، بهداشتی و ایمنی و سایر مفاهیم آموزشی پایه ازجمله برخی عناوین این دوره تربیت مربی است.

این دوره آموزشی 24 ساعت با تکیه بر کتاب کار ویژه نونهالان و کتاب راهنمای مربی است و به شرکت کنندگان در آن گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

بهره مندی از پشتیبانی یک ساله و محتوای رسانه ای روزانه ازجمله مزایای این دوره آموزشی است.

علاقمندان تا 4 مهرماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند؛ ساعت برگزاری دوره از ساعت 8 تا 10 صبح به دو صورت آنلاین و آفلاین است.

گفتنی است، علاقمندان برای ثبت نام می توانند با شماره های 02537841614 و 09391280018 یا آیدی @pish_dabestan_313 ارتباط بگیرند.

دوره مجازی «تربیت مربی مهدویت در مقطع مهد و پیش دبستان» برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج