رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند الگوهای عزت‌آفرینی از دفاع مقدس است


رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند الگوهای عزت‌آفرینی از دفاع مقدس است

بندرعباس- ایرنا- رییس حوزه هنری هرمزگان، رفع مشکلات امروز جامعه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را نیازمند الگوبرداری از روحیه تلاش، فداکاری و عزت‌آفرینی از دفاع مقدس دانست.

انوشیروان پیش‌دار روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایرنا افزود: عزت امروز و حیات انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری آفرینندگان سال‌های حماسه و دفاع مقدس است که شایسته است همه ما در هر جایگاه و شرایطی قدردان این عزیزان باشیم.

وی با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال باید الگوهایی که بتوانند روحیه تلاش و فداکاری را برای تولید و عزت‌آفرینی در جامعه ترویج دهند، از دوران دفاع مقدس استخراج و به جوانان و آینده سازان این کشور ارائه داد تا با بهره‌گیری از این الگوها بتوانیم مشکلات امروز کشور را برطرف کنیم.

رییس حوزه هنری هرمزگان همچنین با اشاره به ۴۰ سال مجاهدت سردارسپهبد قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: فرصت چهلمین سال گرامی‌داشت دفاع مقدس نیزفرصتی ارزشمند است تا همه توان خود را برای معرفی شهیدان به خصوص حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوهای خستگی‌ناپذیر، باصداقت، فداکار، شجاع و مقاوم عصر حاضر به جوانان به کار ببندیم که بی‌شک خشنودی خداوند متعال نیز در این امر نهفته است.

پیش‌دار تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای شامل شب شعر، فراخوان جایزه کتاب دفاع مقدس استان، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اجرای نمایش تک پرسناژ، شب خاطره، رونمایی از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس، تجلیل از هنرمند شاخص استان در حوزه دفاع مقدس، تولید پوستر و آثار تجسمی با موضوع دفاع مقدس در این هفته برگزار برگزار ‌می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس تلاش تمامی کارکنان حوزه هنری استان بر این بوده که با اهتمام و توجه ویژه‌ به محتوای برنامه‌ها هفته ماندگار و اثرگذار را برای مخاطبان خود به ویژه جوانان این استان به یادگار بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند