40 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سروآباد افتتاح می‌شود


40 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سروآباد افتتاح می‌شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه سروآباد از افتتاح 40 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در این شهرستان در طول ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ محسن ایوانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های محرومیت زدایی، احداث مسکن محرومین، احداث و تعمیر مساجد و مدارس و آبرسانی به روستاهای شهرستان سروآباد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ برنامه مختلف و متنوع با محوریت دفاع مقدس شامل ۴۰ برنامه شهرستانی و ۷۰ برنامه بسیج در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: برای تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در مجموع ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه هزینه شده است.

سرهنگ ایوانی به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ویزیت رایگان توسط پزشکان درمانگاه سپاه سروآباد، اعزام اکیپ درمانی و بهداشتی به روستاها و برگزاری یک ویژه برنامه دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

وی بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید و اضافه کرد: ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در آن زمان باید نسل به نسل بازگو و به نسل جوان و آینده ساز کشور منتقل شود.

سرهنگ ایوانی گفت: اگر امروز ملت ایران در امنیت و آرامش بسر می‌برد و عزت و استقلال دارد به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس است که تبدیل به یک گنجینه ارزشمندی برای کشور شده است.

۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی