راه اندازی پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان


راه اندازی پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان

قاسمی از راه اندازی پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان خبر داد و گفت: موکب «حرم عشق» هم با هدف ساخت صحن جدید حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع)، راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسکندر قاسمی»، امروز (یکشنبه ٣٠ شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به اینکه در سال قبل، ٦٨موکب از استان فارس در اربعین فعالیت داشتند، گفت: یکصد هزار نفر از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) تحت پوشش فعالیت این موکب ها قرار گرفتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اعزام به عراق شکل نمی گیرد، یادآور شد: موکب سلامت برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه موکب مهربانی برای توزیع کمک های مردمی و مواسات و همدلی، راه اندازی می شود و 18 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شوند، افزود: در این راستای پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

قاسمی با یادآوری این مطلب که موکب «حرم عشق» هم با هدف ساخت صحن جدید حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع)، راه اندازی خواهد شد، تاکید کرد: این صحن هم اکنون در حال ساخت است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام