محور اسالم به خلخال بازگشایی شد


محور اسالم به خلخال بازگشایی شد

آستارا - ایرنا - بخشدار اسالم تالش گفت: محور اسالم به خلخال که به دلیل بارندگی و ریزش مصالح کوه و گل و لای بسته شده‌بود، آواربرداری و بازگشایی شد اما با توجه به تداوم بارش‌ها، عبور و مرور در مسیر با احتیاط صورت می‌گیرد.

لیلا یاری شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محور اسالم به خلخال با امتداد حدود ۷۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و همواره دارای حجم تردد بالاست و راهداران و مسئولان امر برای کاهش مشکلات ناشی از سیلاب، در مسیرهای دچار سیل و آبگرفتگی حضور دارند.

وی ادامه داد: جسد پیرمرد ۷۵ ساله اسالمی که هنگام عبور از رودخانه غرق شده بود، در روستای میانده اسالم پیدا شد و سردهنه های اراضی کشاورزی و ۲ واحد منزل مسکونی تخربب و اسباب و اثاثیه ۱۲ واحد دیگر از بین رفته و گاز ۱۲ خانوار در بیجار و پنج خانوار در گیجاو قطع شده است.

بخشدار اسالم گفت: میزان دقیقی از خسارت ها در دست نیست و بعد از بررسی میدانی و جمع بندی کارشناسان، خسارت ها اعلام و برای جبران آنها برنامه ریزی خواهد شد.

بارش ۳۳.۵ میلیمتر باران طی شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان رودخانه ها و سیلاب شده و خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و راه ها وارد و پل عابر پیاده شهر تالش را تخریب کرده است.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت جوی این شهرستان را بارش باران اعلام و برای فردا آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا