همزمان با هفته دفاع مقدس 30 برنامه فرهنگی در پاکدشت برگزار می‌شود


همزمان با هفته دفاع مقدس 30 برنامه فرهنگی در پاکدشت برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه پاکدشت گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس، 30 برنامه فرهنگی در مناطق مختلف این شهرستان با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار رضا امجدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با جانبازا و ایثارگران شهرستان و تقدیر از مقام شامخ آنان، از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس پاکدشت است.
وی با اشاره به این که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، شهرستان پاکدشت ۴۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده از برگزاری ۴ یادواره شهدا در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
امجدی گفت: به منظور زنده نگاه داشتن دلاوری‌های رزمندگان اسلام، چهار کاروان نمایشگاهی سیار در طول هفته دفاع مقدس در مناطق مخلف پاکدشت حضور یافته و راویان جنگ، رشادت رزمندگان را بازگو می‌کنند.
وی همچنین از برگزاری همایش تحلیل ابعاد مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس ویژه ادارات پاکدشت به عنوان دیگر برنامه شهرستان در این هفته یاد کرد.
فرمانده سپاه پاکدشت تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس یادواره " آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده ‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار می شود.
وی افزود: یادواره آبروی محله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابل منزل شهدا برگزار شد و مردم قدرشناس از رشادت خانواده معظم شهدا تجلیل می‌کنند.
۳۱ شهریور تا ۷ مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان پاکدشت در جنوب شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان