آیا می دانید چرا عاشق آدم های بد می شوید؟


همه افراد پیش از عاشق شدن دارای معیارهای زیادی برای اننتخب کردن یک شخص هستند اما هنگامی که فرد مورد علاقه خود را انتخاب می کنند آن فرد با معیارهای آنان متفاوت است و حتی در مواردی یک شخص کاملا نامناسب و ناسالم است. اما آیا به موضوع دقت کردید که چرا ما از ائم های بد بیشتر از آدم های خوب خوشمان می آید و دوستداریم با آن ها وارد رابطه شویم؟

آیا می دانید چرا عاشق آدم های بد می شوید؟

همه افراد پیش از عاشق شدن دارای معیارهای زیادی برای اننتخب کردن یک شخص هستند اما هنگامی که فرد مورد علاقه خود را انتخاب می کنند آن فرد با معیارهای آنان متفاوت است و حتی در مواردی یک شخص کاملا نامناسب و ناسالم است. اما آیا به موضوع دقت کردید که چرا ما از ائم های بد بیشتر از آدم های خوب خوشمان می آید و دوست داریم با آن ها وارد رابطه شویم؟

با تماشای زیر بهتر درک خواهیم کرد چرا از آدم های بد بیشتر خوشمان می آید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

تماس سکه با عدد نحس/سکه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد | 5.1 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 52.6 هزار تحلیلگران بسیار محتاطانه به طلا نگاه می کنند. شما چطور؟ | 3.8 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 10.0 هزار سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 17.0 هزار

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان