سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63


سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63

رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63 این بار در خاورمیانه به پست هم خورده‌اند و می‌خواهیم ببینیم کدام‌یک از این شاسی بلندهای لوکس و توانا بر دیگری غلبه می‌کند. نسل جدید G63 به‌عنوان یکی از منعطف‌ترین محصولات بازار شناخته می‌شود زیرا پرفورمنس خط مستقیم و خارج از جاده‌ی آن در سطح بسیار بالایی … The post سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام...

رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63 این بار در خاورمیانه به پست هم خورده‌اند و می‌خواهیم ببینیم کدام‌یک از این شاسی بلندهای لوکس و توانا بر دیگری غلبه می‌کند.

سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63

نسل جدید G63 به‌عنوان یکی از منعطف‌ترین محصولات بازار شناخته می‌شود زیرا پرفورمنس خط مستقیم و خارج از جاده‌ی آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این خودرو در برابر رنجروور اسپرت SVR قرار گرفته که آن‌هم از نظر قدرت و سرعت چیزی کم ندارد.

سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63

SVR مدل ۲۰۲۰ که در این تست‌ها دیده می‌شود از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۶۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر سود برده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در ۴.۵ ثانیه ثبت می‌شود. حداکثر سرعت این قدبلند بریتانیایی نیز ۲۸۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

سرشاخ شدن رنجروور اسپرت SVR و مرسدس-ای ام جی G63

اما پرچم‌دار خانواده G کلاس به نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با ۵۷۷ اسب بخار و ۸۴۹ نیوتون متر می‌باشد. این قدبلند ژرمنی از نظر شتاب با رنجروور در یک سطح بوده اما حداکثر سرعت آن در صورت تجهیز به پکیج AMG درایور به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به نظر می‌رسد G63 برتری ناچیزی نسبت به رنجروور داشته باشد اما اعداد روی کاغذ بازگو کننده کل داستان نیستند. بیایید با یکدیگر نگاهی به شتابگیری این دو خودرو در خط مستقیم داشته باشیم تا پیروز نهایی را تشخیص دهیم.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز