«حال و روزهایمان» خواندنی شد


«حال و روزهایمان» خواندنی شد

سمنان- ایرنا- کتاب «حال و روزهایمان دیدنی است» نوشته محسن یعقوبی از سوی انتشارات با شمارگان  یکهزار نسخه از سوی انتشارات زمزم سحر در 84 صفحه منتشر شد.

به گزارش ایرنا، یعقوبی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: این کتاب مجموعه شعرهای مینی مال عاشقانه از تلخی ها،شیرینی ها ،سیاهی ها و سفیدی های زندگی است .

وی به دیگر اثر خود که در سال ۱۳۸۶ با نام «عشق + مدنیزه» که با مقدمه ای از زنده یاد عمران صلاحی انتشار یافته بود اشاره کرد و گفت: این اثر با همان حال و هوا و سرمشق، ادامه پیدا کرده است و سعی شد نگارش آن با بیانی ملموس خاطرات دور و نزدیک خواننده را قلقلک دهد به همین خاطر می توان از این اثر بعنوان «عشق + مدنیزه ۲» نیز نام برد.

وی اظهار داشت: امید است عاشقانه های زندگی تا همیشه در جریان باشد و تلخی های گاه و بیگاه از شیرینی اش نکاهد و این اثر هم مجموعه ای عاشقانه است که در مقدمه آورده ام«کم و کاستی ها و ریز و درشتی هایش را به بزرگی خودتان ببخشید و همه را دَرهم و بدون سوا کردن بپذیرید»

نویسنده «ماه عسل در کره ماه» توضیح داد: ۷۶ اثر مینی مال عاشقانه در این کتاب به چاپ رسیده که هر کدام از آنها دارای تصویرگری مرتبط با همان شعر است که طراحی تصویرگری های آن توسط سیده بصیره حسنی شریعت پناهی انجام شد.

یعقوبی متولد فروردین ۱۳۵۹ ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و در حال حاضر معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان سمنان است؛ این کتاب نهمین اثر ادبی وی پس از آثاری از جمله «فلفل در موصل»،«همسایه با ماه»،«خانه ام بیت رهبری است»، «معلم نمونه شهیدم»،«سرمشق سردار خوشنویس» و «گذرنامه عاشقی» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل