60 برنامه در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود


60 برنامه در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 60 عنوان برنامه در استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌‍شود.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح و کمک مومنانه، بازروایی عملیات دفاع مقدس به خصوص کربلای ۵ و والفجر ۸، نقش مردم استان در این عملیات، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان و رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا، تجلیل از هفت رزمنده ،ایثارگر و هفت فرزند شهید موفق در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و رونمایی از هفت عنوان کتاب و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان از برنامه‌های شاخص این هفته در استان است.

به گفته وی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی، رژه نیروهای نظامی و انتظامی امسال حذف و همزمان با ۳۱ شهریورماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه موتوری نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیقی موتوری و کمک مومنانه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بزرگداشت ایام دفاع مقدس با هدف تبیین رشادتهای مردان و زنان در طول هشت سال دفاع مقدس است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در مقابل استکبار جهانی به نمایش بگذاریم.

اکبری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادتهای مردم انقلاب و کشور بیمه شد تا دشمن توان تهدید و چنگ‌اندازی به کشور را نداشته باشد.

وی به شروع تحریم‌ها، تهاجم‌های همه جانبه دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با این تحریم‌ها موفق به شکست مردم و نظام اسلام نشدند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری