هر سه دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره شهیدرجایی تهران تکریم می‌شود


هر سه دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره شهیدرجایی تهران تکریم می‌شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: فردا و در قالب جشنواره شهید رجایی از هر سه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شامل ایران، تهران و شهید بهشتی به پاس تلاش‌های ارزشمندشان در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل می‌شود.

غلامرضا عباس‌پاشا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی مصوبه شورای عالی اداری است، افزود: هر ساله عملکرد دستگاه‌های دولتی در ۲ شاخص عمومی و اختصاصی در قالب این جشنواره ارزیابی می‌شود.

وی یادآور شد: عملکرد دستگاه‌ها در شاخص عمومی امسال بیشتر با محور اصلاح نظام اداری و ۱۰ برنامه ابلاغی رصد شد و در بحث اختصاصی اهدافی که خود دستگاه‌ها داشت، مورد ارزیابی قرار گرفت.

۱۸ دستگاه استان تجلیل می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد یکساله بر اساس اعلام خود دستگاه‌ها از مرداد امسال آغاز شده، افزود: فردا ۱۸ دستگاه اجرایی استان تجلیل می‌شود که شامل رتبه‌های اول و دوم در گروه‌های پنجگانه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»، «عمومی و قضایی»، «سلامت و رفاه اجتماعی»، «تولیدی و خدماتی»، «زیربنایی و توسعه زیرساخت» و تعداد دیگری از دستگاه‌هاست.

عباس‌پاشا ادامه داد: همچنین سه دانشگاه علوم پزشکی که طی ماه‌های گذشته در حوزه مدیریت بیماری کرونا فعال بودند نیز جزو این 18 دستگاه به شمار می رود که به پاس زحمت‌هایی که کارکنان و مدیران این دانشگاه کشیده‌اند، تکریم می‌شوند.

وی اعلام کرد: ۲ دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز متناسب با عملکرد آنان در سال جهش تولید و مقابله با تحریم‌ها در جشنواره شهید رجایی امسال معرفی و تجلیل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران بیان کرد: سه دستگاه برتر این استان نیز در خصوص اصلاح نظام اداری به ویژه در حوزه دولت الکترونیک معرفی و تکریم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه هم که ارتباط قابل قبولیبا حاکمیت داشت، معرفی و تکریم خواهد شد.

عباس‌پاشا ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی عملکردها در حوزه اختصاصی و عمومی است و نکته مهم دیگر اینکه دست‌اندرکاران در همه دستگاه‌ها فعال هستند اما برخی دستگاه‌ها که توانستند کارنامه خوبی ارائه کنند، معرفی می‌شوند در حالی که بقیه فاصله بسیار جزئی با آنها دارند.

وی ادامه داد: پیش از این فقط مدیران و کارمندان نمونه معرفی می‌شدند اما اکنون دستگاه‌ها نیز در کنار آنان تکریم خواهد شد.

به گفته «عباس‌پاشا» در زمان ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نقاط ضعف آنها نیز معرفی می‌ شود و خود نهاد مربوطه باید توانمندی برطرف‌سازی نواقص و کمبودها را داشته ‌باشد.

جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت برگزار و در آن عملکرد دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف ارزیابی و اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال