ترسیم «خط خاطرات» از چهارشنبه آغاز می‌شود


ترسیم «خط خاطرات» از چهارشنبه آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر هنری ورک‌شاپ خط خاطرات گفت: هفتمین ورک‌شاپ نقاشی «خط خاطرات» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت، از دوم مهرماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفاع مقدس حبیب الله صادقی روز یک‌شنبه با اعلام این مطلب افزود: هفتمین ورک‌شاپ نقاشی «خط خاطرات» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور تنی چند از اساتید برجسته هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی از دوم تا چهارم مهر ماه۹۹ (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه هنری اساتید نام آشنای هنر ارزشی و متعهد انقلاب اسلامی همچون «کریم زارعی»، «نوید سیم‌بَر»، «علی غیبی»، «محمد علی‌نادری» و «خدیجه همرنگ» حضور خواهند داشت و آثار خود با موضوع ایستادگی و پایمردی رزمندگان در طول هشت سال دفاع حق در برابر باطل را روی بوم نقاشی به تصویر خواهند کشید.

دبیر این رویداد هنری در پایان گفت: این ورک‌شاپ هنری در محل غرفه بنیاد فرهنگی روایت فتح که در نمایشگاهی با مضمون هفته دفاع مقدس در مکان «موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس تهران» برپا میگردد برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها