توزیع الکترونیکی، مشکل تامین سیلندر گاز را در گناوه برطرف کرد


توزیع الکترونیکی، مشکل تامین سیلندر گاز را در گناوه برطرف کرد

گناوه- ایرنا- رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گناوه گفت: با اجرای طرح توزیع الکترونیکی سیلندر گاز مایع مشکل رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی برطرف شد.

وهاب تنگسیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اینکه در سال‌های قبل تلاش می‌شد که گازمایع را به دست مصرف کننده واقعی برسانیم اما در زمان توزیع مشکلاتی بوجود می‌آمد و عادلانه به دست مصرف کننده واقعی نمی رسید که برای حل آن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طرح توزیع بصورت الکترونیکی و زیرساخت بانکی را فراهم کرد.

وی اظهارداشت: در این طرح همه کسانی که مصرف کننده نفت سفید هستند و یا خانوارهایی که از گاز طبیعی برخودار نیستند از این طرح بهره مند خواهند شد.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی گناوه گفت: در ارجای این طرح مصرف کنندگان به دو گروه تقسیم شدند که بخش اول خانوارهایی که در سال قبل برای دریافت نفت سفید ازطریق ثبت نام در سایت نیوتجارت آسان و اخذ کارت بانکی اقدام می‌کردند امسال بدون نیاز به ثبت نام جدید می‌توانند برای هر ماه ۳۳ کیلوگرم گازمایع خریداری کنند.

تنگسیری افزود: گروه دوم خانوارهایی که پارسال سهمیه نفت سفید نگرفتند و در زمان حاضر از گاز طبیعی در منازل خود برخوردار نیستند باید به سامانه نیو تجارت آسان مراجعه و ثبت نام کنند و پس از تائید اداره گاز و این اداره از گازمایع بهره مند شوند.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی گناوه بیان کرد: همچنین صنوفی که دارای شناسه و پروانه کسب هستند و از گاز طبیعی برخوردار نیستند می‌توانند از سهمیه گازمایع بهره‌مند شوند.

وی گفت: اهالی و صنوف این شهرستان که واجد شرایط دریافت سیلندر گاز مایع هستند می‌توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس نیوتجارت آسان نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.

شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویری از خانم بازیگر در یک مهمانی