مدارک بیش از 2 هزار متقاضی اقدام ملی مسکن در کردستان بارگذاری شد


مدارک بیش از 2 هزار متقاضی اقدام ملی مسکن در کردستان بارگذاری شد

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: مدارک و مستندات 2 هزار و 373 متقاضی اقدام ملی در سامانه این طرح بارگذاری شده و ثبت نام کنندگان مرحله دوم و سوم نیز در حال تحویل مدارک هستند.

عرفان مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۳۷۳ نفر متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه پس از بارگذاری مدار، پایش آن آغاز و افراد واجد شرایط به بانک معرفی خواهند شد، اضافه کرد: بقیه متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند هم اکنون با هماهنگی اداره کل پست استان در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک، پایش آنها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.
سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: کسانی که بعد از پایش مدارک، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین شده نسبت به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان بطور کامل اقدام کنند و در غیر این صورت بطور اتوماتیک وار از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب