کاشانی‌های بهبودیافته از کرونا در پویش شکرانه سلامت مشارکت کنند


کاشانی‌های بهبودیافته از کرونا در پویش شکرانه سلامت مشارکت کنند

کاشان- ایرنا- مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره روند درمان مبتلایان به ویروس کرونا، از افراد بهبود یافته خواست تا در پویش شکرانه سلامت مشارکت کنند.

مریم امیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سپر دفاعی در برابر ویروس کرونا در پلاسمای خون بهبودیافتگان کووید- ۱۹ وجود دارد که می‌تواند در درمان مبتلایان موثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند همه گروه‌های خونی هستیم، بیان کرد: با اهدای پلاسما جان یک هموطن نجات می‌یابد و انتظار می‌رود بهبودیافتگان به شکرانه بازیابی سلامت برای شرکت در این پویش نذر خون پیشگام شوند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: افراد در صورت تمایل می‌توانند برای هماهنگی با شماره‌های ۵۵۴۴۲۰۱۵ و ۵۵۴۴۴۰۱۶ تماس بگیرند.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر تا کنون در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافتند و ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر فوت کردند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل