در عرصه دفاع مقدس، اقتدار و عظمت ایران برای دنیا تثبیت شد


در عرصه دفاع مقدس، اقتدار و عظمت ایران برای دنیا تثبیت شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: در ایام پر افتخار و غرور آفرین هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار و عظمت ایران سربلند برای دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب برای جهانیان به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام حسن شیبک در گفت و گو با ایسنا افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاه و مکتبی است که در آن عزت و غرور ملی ایرانیان موج می زند، بنابراین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادتهای رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در آن دوران ابهت و عظمت کشورمان را صد چندان می کند.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد شهیدان ولایی و بویژه یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی می داریم و تاکید می کنیم راه شهیدان ما با قوت بیشتر تداوم دارد و ملت بزرگ ایران پر رنگ تر از سالهای گذشته در صحنه حاضر هستند و برای عزتمندی اسلام و انقلاب می کوشند.

حجت الاسلام شیبک اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام عاشورای حسینی شکل گرفت و با تشکیل جبهه مقاومت و مقابله با تجاوز و زورگویی های مستکبران قوت و استحکام گرفت و هم اینک بعد از گذشت افزون بر چهار دهه شاهد صادر شدن آن در دنیا و ریشه کنی ظلم و ستم هستیم و مستکبران زمان باید بدانند که این انقلاب با برخورداری از فرهنگ متعالی دفاع مقدس و ایثار و شهادت به حول و قوه الهی شکست ناپذیر است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ادامه داد: ترامپ و سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که ملت ایران ادامه دهنده راه خونبار شهیدان بوده و با قوت و افتخار از حریم اسلام و میهن و ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.

حجت الاسلام شیبک گفت: ملت ایران در جبهه مقاومت و ایثار و با ویژگی شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی با هر گونه تجاوز و ستم بیگانگان مقابله می کنند.

وی اظهار کرد: وضع کردن افزون بر چهار دهه تحریم و فشار و تحمیل جنگ هشت ساله و ترور نخبگان جامعه و خدمتگذاران مردم به هیچ وجه نمی تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر دفاع از حریم اسلام و ولایت دور کند و مردم کشورمان با ادامه راه شهیدان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقتدار و عظمت اسلام را برای جهانیان به نمایش می گذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند