کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی از چالش‌های دانشگاه است


کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی از چالش‌های دانشگاه است

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی، اداری و خوابگاهی از چالش‌های این دانشگاه است.

دکتر علی آقایی جودکی امروز ۲۹ شهریورماه در مراسم آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که درمحل پردیس خواهران آیت‌الله کمالوند برگزار شد، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان استان لرستان دارای دوپردیس در مرکز لرستان و دو مرکز دیگر در شهرستان‌های الیگودرز و بروجرد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۴۳ دانشجو در حال تحصیل داریم، اضافه کرد: در بهمن ماه امسال نیز ۳۲۰ نفر دانشجو جدیدپذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: این دانشجویان در شش رشته آموزش ابتدایی، تاریخ، علوم اجتماعی، الهیات، زبان انگلیسی وآموزش عربی تحصیل می‌کنند.

جودکی بیان کرد: برای ترم آینده هم در دو رشته آموزش راهنمایی و مشاوره و فعالیت‌های پرورشی پذیرش دانشجو داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ نفر عضو هیات علمی داریم، ادامه داد: کمبود نیروی انسانی و خالی بودن برخی از پست‌ها از چالش‌های ماست؛ در مواردی همکاران در چندین پست فعالیت دارند تا کارهای دانشگاه عقب نماند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان عنوان کرد: انتظار داریم مدیر کل آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای در این راستا به دانشگاه فرهنگیان داشته باشد.

جودکی کمبود فضای فیزیکی را از دیگر چالش‌های این دانشگاه برشمرد و با بیان اینکه با کمبود فضای آموزشی، اداری و خوابگاهی است، بیان کرد: در زلزله امسال بعد از سیل ساختمان اداری پردیس خواهران آسیب دید و همکاران از کلاس‌ها به عنوان بخش اداری استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد فضایی برای حل این مشکل در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ناچاریم براساس دستور ستاد کرونا آموزش را بصورت مجازی ادامه دهیم و در نیم سال قبل مشکل خاصی در رابطه با آموزش مجازی نداشتیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟