امام جمعه شوش:دفاع مقدس اقتدار ایران را به دنیاثابت کرد


امام جمعه شوش:دفاع مقدس اقتدار ایران را به دنیاثابت کرد

دزفول - ایرنا - امام جمعه شوش با بیان اینکه دفاع مقدس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد گفت: قدرت دفاعی ایران در دنیا سرآمد است و دشمنان به عزت و اقتدار ما پی برده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شوش پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صدام ۴۰ سال پیش به کمک بیش از ۸۰ کشور دنیا و آمریکا جنگی را علیه ایران شروع کرد که هشت سال طول کشید و خرابی‌های زیادی بر جای گذاشت و تعدادی زیادی از مردم ایران به شهید و مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم گفت:همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا الگو باشد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را آبرومندانه اداره کرد و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنی که از شرق و غرب حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی می‌شد بیفتد و امروز نیز دشمن در پی توطئه‌های خطرناک است و اذناب داخلی آنها در پی شکاف بین مردم و ولایت فقیه هستند و این ایادی، رفاه آسایش و ارزانی را در گرو بله به آمریکا می‌دانند.
خطیب جمعه شوش همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس گفت:در این ایام با حضور در جشن عاطفه ها، دانش‌آموزان بی بضاعت را فراموش نکنیم تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نبود وسایل تحصیل و یا مشکل مالی از تحصیل باز نماند.
امام جمعه شوش در ادامه با تسلیت سالروز وفات حضرت رقیه(س) بیان کرد: شهادت این طفل سه ساله جلوه دیگری از شکوه و عظمت قیام عاشورا را تبیین کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...