هیات والیبال دخالتی در امور اجرایی اشتادسازه نخواهدداشت


هیات والیبال دخالتی در امور اجرایی اشتادسازه نخواهدداشت

جبار قوچان‌نژاد گفت: صددرصد امتیاز والیبال استان در لیگ یک را به اشتادسازه واگذار کرده‌ایم و قرار نیست هیچ دخالتی در امور اجرایی تیم داشته باشیم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اسپانسر جدید نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های دسته یک والیبال کشور اظهار کرد: ‌آرزو داشتیم پشتوانه‌ای برای والیبال خراسان داشته‌ باشیم و برای حضور در لیگ برتر پیگیری زیادی کردیم. یافتن و همکاری مناسب با اسپانسری خوب جزو نخستین برنامه‌های من از زمان شروع به کار در هیات والیبال خراسان رضوی بود.

وی افزود: تیمی صددرصد بومی از جوانان استان در لیگ دسته یک تشکیل داده‌ایم. متاسفانه در والیبال ایران توجه زیادی به این قبیل بازیکنان نمی‌شود و معمولا لیگ استانی، بالاترین سطحی است که بازیکنان بومی در استان‌های مختلف کشور تجربه می‌کنند. با هدف حضور این جوانان در لیگ دسته یک تصمیم به تشکیل تیم گرفتیم و چک ورودی این تیم در دسته یک را هم پرداخت کردیم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی یادآور شد: از سال گذشته به دنبال اشتادسازه بودیم. سراغ خیری در حوزه ورزشی رفتیم که دست ورزش خراسان رضوی را بدون هیچ چشم‌داشتی گرفته است. با اصغر سهمی که در تمام رشته‌های ورزشی خدمات زیادی ارائه داده، وارد مذاکره شدیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم. اصغر سهمی معمولا به دنبال کسب نتیجه در تیم‌های خود است اما با توجه به این که تیم نماینده خراسان یک دست بومی و جوان است، تقاضا داشتیم تا از هدف‌مان حمایت کرده تا در سال‌های آتی بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا کرده و در آنجا نتیجه بگیریم.

قوچان‌نژاد گفت: اشتادسازه در حال حاضر فقط اسپانسر تیم والیبال خراسان رضوی در دسته یک شده است؛ البته سهمی علاقه‌مند است در اقدامات زیربنایی ورزش خراسان مشارکت کند اما با توجه به هدف و برنامه هیات والیبال خراسان رضوی برای جوانان خراسانی، در نظر دارد قرارداد سه تا چهار ساله با بازیکنان تیم منقعد کند. در خصوص اینکه اشتادسازه حامی مالی هیات والیبال خراسان رضوی و تیم بانوان استان در در لیگ برتر باشد، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی عنوان کرد: اشتادسازه در نظر دارد در حد هزینه‌های جاری تیم، مانند مسابقات، البسه، ایاب و ذهاب، تمرینات، اسکان و تغذیه تیم هزینه کند. با بازیکنان نیز در حد ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای یک فصل قرارداد منعقد شده است. اگر تیم به لیگ برتر راه یابد، بدهی‌های پیام در لیگ برتر را پرداخت نخواهد کرد. گرچه از این تیم هیچ انتظاری برای کسب نتیجه نداریم تا بار روانی از روی تیم برداشته شود اما به آینده و کسب نتیجه امیدواریم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امتیاز حضور این تیم در دسته یک را شخصا از فدراسیون گرفتم و صددرصد امتیاز این تیم را به اصغر سهمی و اشتادسازه واگذار کردیم. گرچه این تیم تازه‌تاسیس است و هیچ‌گونه بدهی ندارد اما در قراردادی که با حامی مالی منعقد کرده‌ایم، بنا شده در صورت وجود هر گونه بدهی پیش از تاریخ انعقاد قرارداد، هیات والیبال خراسان رضوی آن را پرداخت کند. سرمربی تیم، حامد صمدی، نیز به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین یک مربی و چند بازیکن از سایر شهرستان‌های استان به اشتادسازه اضافه خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات