مرکز کنترل ترافیک در فردیس راه اندازی شد


مرکز کنترل ترافیک در فردیس راه اندازی شد

کرج - ایرنا - مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری شهرداری فردیس روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی راه اندازی شد.

فرماندار فردیس در آیین گشایش این مرکز گفت: اقدام مدیریت شهری فردیس در راه اندازی مرکز کنترل ترافیک این شهرداری شایسته است.

ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جانبازان هشت سال جانانه از کیان و ارزش های مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه روز به روز بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود، اضافه کرد: همه کسانی که تحت سلطه نظام های دیگر هستند نگاهشان به کشور جمهوری اسلامی است‌.

فرماندار فردیس با بیان اینکه همه کسانی که با دنبال این اند که کشور ایران را به چالش بکشند همواره شکست می خورند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همیشه با درایت نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و همواره شاهد سرافرازی بیشتر کشور هستیم.

رییس پلیس راهور استان البرز گفت: در اجرای مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری ۱۵ دستگاه دوربین ترافیکی با قابلیت اتصال به سامانه هوشمند شهری در فردیس نصب شده است.

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: گسترش شهرها و کلانشهر ها و ماشینی شدن زندگی، پلیس راهور قادر به کنترل ترافیک نیست، امیدواریم که با راه اندازی این مرکز شاهد رعایت بیشتر رانندگی باشیم.

رییس پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه نه تنها در شهرستان فردیس بلکه در استان البرز شاهد تراکم ۱۱ برابری جمعیتی هستیم، گفت: با توجه به تراکم جمعیت معابر قدیمی پاسخگو نیست.

سرپرست شهرداری فردیس، اعتبار این پروژه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۱۰ دستگاه از دوربین ها در بلوار شهیدحاج قاسم سلیمانی ( جاده ملارد) و پنج دستگاه نیز در بلوار شهدای فردیس نصب شده است.

کیهان نریمانی افزود : ۹ عدد LED در محل اتاق سرور در نظر گرفته شده که انتقال اطلاعات با فیبر نوری ۴۵۰۰ متر و ظرفیت ذخیره سازی آن ۶ ماهه تعریف شده است.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)