ساختمان‌های اداری نوساز گناوه مناسب‌سازی شوند


ساختمان‌های اداری نوساز گناوه مناسب‌سازی شوند

گناوه - ایرنا - معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در زمان احداث ساختمان اداری نوساز طبق ضوابط و مقررات مکلف به استانداردسازی و مناسب سازی محیط پیرامونی برای معلولان هستند.

به گزارش ایرنا، سروش گرمسیری نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی مناسب سازی این شهرستان افزود: به‌منظور استفاده مناسب امکانات جامعه بویژه در ساختارهای عمومی برای همه افراد بویژه توانخواهان باید در حوزه مناسب سازی اقدامات کاربردی لازم انجام گیرد.

وی گفت: مصوبه‌های کمیته مناسب سازی شهرستان با همکاری شهرداری‌ و اعضای شوراهای اسلامی و دستگاه‌های مرتبط بویژه بهزیستی به عنوان دبیر در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: با همکاری بهزیستی این شهرستان گام‌های هدفمند و موثر کارشناسی شده برای حل مشکلات موجود و مناسب سازی محیط برای استفاده از امکانات با همکاری سازمان بهزیستی برداشته می‌شود تا جامعه هدف بتوانند مانند دیگر اقشار جامعه از امکانات بهره‌مند شوند.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی باتوجه به نیاز و ضرورت حضور و رعایت حقوق معلولان در جامعه لازم است که این مهم همکاری و همیاری همه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد.

مینا شهابی افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی مناسب‌سازی دسترسی و نبود تبعیض در بین عموم مردم است، با تکریم و احترام به حقوق معلولان باید خدمات در این زمینه به آنان ارایه دهیم.

وی بیان کرد: شهرداری در زمان اخذ مجوز برایساخت و ساز پروژه‌های ساختمانی ادارات، آنان را ملزم به مناسب سازی کند.

شهابی از شهرداری‌های گناوه و بندر ریگ به خاطر مناسب سازی پیاده‌روها بویژه در زمینه خط کشی عابر نابینا، دو پارک و یادمان شهدای گمنام تقدیر کرد.

رئیس بهزیستی گناوه یادآورشد: این شهرستان دارای ۲ هزار و ۹۶۶ معلول است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند