40 میلیارد ریال برای ساخت بخش اول شهرک توانبخشی اراک هزینه شد


40 میلیارد ریال برای ساخت بخش اول شهرک توانبخشی اراک هزینه شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل مرکز خیریه توانبخشی شبانه روزی اراک گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار توسط نیکوکاران برای ساخت فاز اول شهرک توانبخشی خانه میران اراک هزینه شده است.

محسن ابدال روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فاز اول این مجموعه به وسعت پنج هزار مترمربع برای نگهداری معلولان به ظرفیت ۲۰۰ معلول پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: مرکز نگهداری معلولان در فاز اول شامل مهمانسرا، ساختمان اداری، ساختمانی به وسعت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع برای نگهداری معلولان، اورژانس، اتاق پزشک و فیزیوتراپی است.

مدیرعامل مرکز خیریه توانبخشی شبانه روزی اراک گفت: ۶۰ درصد ساخت این مرکز پیشرفت فیزیکی دارد که با کمک افراد خیر و نیکوکار سال ۱۴۰۰ قابل بهره‌برداری است.

ابدال افزود: زمین این شهرک توانبخشی با کمک خیران تهیه شده و اخذ مجوزهای قانونی و پیگیری فرآیند ساخت و ساز نیز با همراهی آنان بوده است.

وی اظهار داشت: فاز دوم این شهرک برای مرکز نگهداری سالمندان پیش بینی شده تا بیماران روانی به طور مجزا در فضای یک هزار و ۲۰۰ متر مربعی نگهداری شوند.

ابدال افزود: اکنون در مرکز نگهداری سالمندان حاجی آباد اراک ۵۰۰ سالمند و بیمار روانی نگهداری می‌شوند که با ساخت این شهرک، همگی منتقل خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !