داروی مورد نیاز استان اردبیل به اندازه کافی ذخیره شده است


داروی مورد نیاز استان اردبیل به اندازه کافی  ذخیره شده است

اردبیل - ایرنا- مدیر دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: دارو به اندازه کافی در استان ذخیره شده و هیچ کمبودی بویژه در زمینه امور مربوط به بیماری کرونا وجود ندارد.

به گزاش ایرنا، دکتر حامد رنجبر روز چهارشنبه در بازدید از انبار دارویی معاونت غذا و دارو استان افزود: در بحث کرونا و تامین مواد اولیه از قبیل، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و وسایل دیالیز در دانشگاه علوم پزشکی به نحو شایسته‌ای عمل شده و نیاز استان تامین شده است.

وی بیان کرد: علیرغم تمامی کمبودهای کشوری توانسته‌ایم با تدبیر و همکاری مسوولان استانی، لوازم و امکانات پزشکی و دارویی مورد نیاز استان را تامین کنیم، به نحوی که هم اینک از این لحاظ هیچ دغدغه ای در استان وجود ندارد و حتی در برخی زمینه‌ها مثل تولید الکل طبی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده‌ایم.

او گفت: ارزیابی وضعیت برای خریدهای استراتژیک و کمبودها و پیش‌بینی رفع مشکلات آینده استان در حوزه دارو، یکی از وظایف مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است و به همین خاطر، بازبینی‌های دوره ای از انبار دارویی دانشگاه که مرکز ذخیره داروهای مورد نیاز استان می‌باشد با دقت و وسواس ویژه ای انجام شده و ضمن بررسی نکات فنی نگهداری دارو، پیش بینی های لازم در خصوص تامین دارو صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل