ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی اردبیل تامین می شود


ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی اردبیل تامین می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با قول مساعد سرپرست وزارت صمت قرار شد ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل تامین شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: در کنار تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی قرار شد تجار و بازرگانان ارز حاصل از صادرات را ارائه کرده و مشکل ضمانت صادراتی و موانع پیش آمده آنها رفع شود.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای تولیدی استان اردبیل در واردات و ترخیص ماشین‌آلات به تامین منابع ارزی و تسهیل امور گمرکی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: قرار شد وزارت صمت رایزنی‌های لازم را در حمایت از تولیدکنندگان و تجار در سال جهش تولید انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در دیداری که با سرپرست وزارت صمت به همراه رئیس مجمع نمایندگان استان داشتیم مشکل سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی استان و انتظارات آنها مطرح شد و قرار شد برای حل معضلات وزارت صمت به تعهدات خود و وعده‌های داده شده عمل کند.

صادقی افزود: در این جلسه مشکل کارت‌های بازرگانی و موانع پیش آمده در این زمیه مطرح و مقرر شد با کمک اتاق بازرگانی در صدور این کارت‌ها و یا تمدید آنها موارد قانونی مدنظر قرار گیرد.

وی به دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل هلدینگ جهان پاس نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و معدنی فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظر با مدیرعامل این شرکت مقرر شد بعد از بررسی شرایط استان اردبیل این هلدینگ در زمینه‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین مطالعات و بهره‌برداری از معادن در این استان سرمایه‌گذاری کند.

صادقی به سه زون معدنی استان در شمال و جنوب اشاره کرد و گفت: بعد از مطالعات نهایی عملیات اکتشاف و استخراج مواد معدنی آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران صنایع فرآوری در این زمینه فعال شود.

46

کد خبر 1433034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟