امام جمعه زاهدان: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است


امام جمعه زاهدان: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهانت چندباره به پیامبر اسلام (ص) و محکوم کردن این اقدام زشت گفت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین شامگاه سه‌شنبه در دومین نشست شورای اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است و همان گونه که شخص پیامبر اکرم(ص) در ایام حیات ظاهری‌شان با انواع اذیت‌ها، توهین‌ها و بدگویی‌ها مواجه بود، بشریت متمدن‌نمای امروزی هم با عناوین فریبنده مثل آزادی بیان و عقیده به خود اجازه می‌دهد به پیامبری که «رحمه للعالمین» بود اهانت کند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه هم و غم پیامبر اکرم(ص) هدایت و سعادت بشریت بود، خاطرنشان کرد: این دلسوزی تا جایی پیش می‌رود که به تعبیری خداوند هم برای این دلسوزی، دلسوزی می‌کند و ایشان را دلداری می‌دهد که «آن قدر خودت را به زحمت نیانداز».
حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به آیات دیگری که در باب شخصیت پیامبر اکرم(ص) آمده، افزود: به جای سپاس‌گزاری و قدردانی از زحمات چنین پیامبری، ایشان مورد اهانت قرار می‌گیرد و این کار واقعا محکوم است.
وی با اشاره به سکوت برخی از مجامع بین‌المللی و بدتر از آن حمایت برخی از دولت‌ها و دستگاه‌ها از این اقدام به بهانه آزادی بیان، اظهارداشت: همه این اقدامات به خاطر این است که شخصیت نورانی پیامبر اکرم(ص) همچنان پرتوافشانی و هدایت‌گری می‌کند و اسلام و جامعه اسلامی رو به رشد هستند که دشمنان از آنها احساس خطر می‌کنند و به مقابله می‌پردازند که از این جهت امیدبخش است و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد رشد اسلام و اسلام خواهی مردم دنیا باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام