تکریم مراجعین و رسیدگی سریع به امور آنها در ادارات ساوه باید مدنظر همه مدیران باشد


تکریم مراجعین و رسیدگی سریع به امور آنها در ادارات ساوه باید مدنظر همه مدیران باشد

ساوه - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ساوه گفت: با توجه به اینکه برخی گزارش های دریافتی و مردمی حاکی از گله مندی آنها نسبت به برخی ادارات و تاخیر در انجام کار ارباب رجوع است؛ از این رو تاکید بر حفظ احترام و تکریم مراجعین و انجام امور آنها در کوتاهترین زمان است و مدیران نیز باید در این خصوص نظارت بیشتری بر کارکنان داشته باشند.

«علی میرزایی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات، گفت: حتی اگر امکان انجام خواسته های مراجعین نیست باید با زبان اقناع و احترام نسبت به آنها رفتار شود.
وی همچنین از گله مندی شهروندان در مورد پاسخ دادن برخی ادارت به مکاتبات خبر داد و اظهار داشت:‌ شتاب بخشی در پاسخگویی با نامه های مراجعین و سایر ارگان ها در دستگاه های اجرایی و ارائه گزارش بررسی مکاتبات به عنوان مصوبه شورای اداری امروز تلقی می شود و همه ملزم به رعایت آن هستند.
وی همچنین بر ضرورت سوءاستفاده نکردن از امکانات اداری بخصوص خوردورهای دولتی، تاکید کرد و گفت: هر مسئولی که بخواهد از شهرستان خارج شود باید با هماهنگی باشد و از امکانات اداری نیز در ساعات غیر اداری به هیچ عنوان نباید استفاده شخصی به عمل آید.
میرزایی با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز بارش ها بر ضرورت تقویت و آمادگی ستاد بحران و ترمیم مسیر و مسیل ها بخصوص جاده روستاهای مرق و مرقکان که در بهار امسال به دلیل رانش زمین تخریب شد، تاکید کرد و از ارگان های عضو ستاد بحران خواست که تجهیزات و ماشین آلات خود را آماده فعالیت کنند.
فرماندار ساوه با اشاره به شکایات شهروندان در مورد افزایش قیمت ها از ارگانهای مسئول و دست اندرکار خواست که با جدیت وارد میدان شده و از افزایش بی‌رویه قیمت در مراکز عرضه کالاها جلوگیری نمایند و سایر ارگان ها نیز بخشی از نیروهای خود را به عنوان بازرسان افتخاری به کمک دستگاه های نظارتی معرفی کنند.

وی همچنین از مردم و هیات های مذهبی بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و تحقق شعار هر خانه یک حسینیه در ایام ماه محرم قدردانی کرد.
میرزایی اظهار داشت: مناسبت های عزاداری ماه محرم در دهه نخست از سوی مردم و هیات مذهبی ساوه با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط مورد تاکید مقام معظم رهبری و مراجع تقلید با شکوه خاصی برگزار شد و طبق گزارش های دریافتی در ادارات این شهرستان نیز موازین بهداشتی به خوبی رعایت شده است که جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مدیران آموزشی، برضرورت اجرای منویات معظم له و رعایت نکاتی چون مقابله با آسیب های فضای مجازی به دانش آموزان، برقراری عدالت آموزشی و بهره مندی همه دانش آموزان از امکانات و همچنین کشف و پرورش استعدادهای درخشان و ناشناخته در مدارس تاکید کرد و گفت: نگاه ما به آموزش و پرورش همچون یک دستگاه مصرفی نیست بلکه معتقدیم که این دستگاه نقش اساسی در تربیت و آموزش جامعه و نیروهای بادانش و کارآمد جامعه دارد.
فرماندار ساوه در ادامه به هتاکی اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: این حرکت ها با انگیزه انحراف افکار عمومی جهان از اجرای نقشه های شوم صهیونیست ها در منطقه انجام می شود و لازم است ملت های مسلمان در برابر چنین ترفندهایی هوشیار باشند.
وی همچنین با تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، بر لزوم اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه های این مناسبت با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و از همه دستگاه‌ها خواست که برنامه های خود در این زمینه را به دبیرخانه دفاع مقدس شهرستان ارسال کنند.
معاون استاندار مرکزی همچنین با اشاره به پایان کار مدیرعامل شرکت آبفا این شهرستان به دلیل بازنشستگی و قدردانی از تلاش های او، اظهار کرد: امسال بیش از ۴۶۵ هزار مترمکعب آب در شهرستان صرفه جویی شد که می تواند معادل مصرف ماهانه جمعیتی پنج هزار نفری باشد.
وی ادامه داد: امسال شاهد کاهش قطعی برق و آب در ساوه بودیم که به لطف بارش های مناسب و تکمیل ظرفیت سد الغدیر محقق شد.
میرزایی بر ضرورت پیگیری جدی برای تکمیل پروژه آبرسانی شهر ساوه به خصوص طرح انتقال آب از سد کوچری تاکید کرد و گفت: این طرح را باید با اقدام جهادی پیش ببریم زیرا با کاهش نزولات جوی و ذخایر آبی در سالهای آینده ممکن است با بحران کمبود آب شرب برای ساکنان ساوه مواجه شویم.

وی گفت: همه توان خود را برای تکمیل طرح های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام با هدف جلب رضایتمندی مردم شهرستان ساوه به کار خواهیم گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر