بورس امروز چگونه آغاز شد؟ / آخرین تلاش‌های بورس برای جمع کردن صف‌های خرید


بورس امروز چگونه آغاز شد؟ / آخرین تلاش‌های بورس برای جمع کردن صف‌های خرید

امروز با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل بازار 1٫5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 546 واحد رسید. امروز هم عرضه بر تقاضا برتری دارد اما برخی صف‌های فروش در حال جمع شدن هستند و به نظر می‌رشد امروز بازار سهام رو به تعادل حرکت کند. نوشته بورس امروز چگونه آغاز شد؟ / آخرین تلاش‌های بورس برای جمع کردن صف‌های خرید اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل بازار با 1.5 درصد ریزش به یک میلیون 546 هزار واحد رسید همچنین شاخص هم‌وزن نیز بیشت از نیم درصد ریزش کرد.

همچنین امروز نیز بیشترین تقاضاها مربوط به عرضه‌های اولیه بپیوند و ولپارس بود و بیشترین عرضه دوباره مربوط به نمادهای خودرویی و شستا است.

نقش پررنگ حقیقی‌ها در جمع‌آوری صف‌های فروش امروز، قابل توجه است. در گروه فلزات اساسی نماد کاوه با افزایش تقاضا صف خرید شده است و محصولات شیمیایی بیشترین تعداد صف خرید در میان صنایع بزرگ را دارند. آریا، نوری، زاگرس، پارس، شغدیر از جمله نمادهایی هستند که صف خرید شده‌اند.

در صنایع کوچک استقبال از دماوند، پتایر، چکاپا در دقایق نخست قابل توجه است.

همچنین ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه ثامید از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت 11 امروز ادامه دارد.

به نظر می‌رسد پس از خبر استفاده از 1 درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای حمایت از بورس به نطر می‌رسد بازار امروز رو به تعادل در عرضه و تقاضا برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید