شمار قربانیان سیل اخیر در افغانستان به 190 نفر افزایش یافت


شمار قربانیان سیل اخیر در افغانستان به 190 نفر افزایش یافت

بنا بر آمار وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث شمار قربانیان سیلاب های اخیر در پروان و شماری از ولایت های دیگر افغانستان به ۱۹۰ تن و شمار زخمی ها به ۱۷۲ تن رسیده است. این سیلاب ها خسارات هنگفت...

به گزارش خبرگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس،‌ بنا بر آمار وزارت امور رسیدگی به حوادث غیرمترقبه شمار قربانیان سیل اخیر در پروان و شماری از ولایت های دیگر افغانستان به ۱۹۰ تن و شمار زخمی ها به ۱۷۲ تن رسیده است. این سیلاب ها خسارات هنگفت مالی نیز در پی داشته است.

«غلام بهادالدین جیلانی» وزیر امور رسیدگی به حوادث امروز سه شنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که شمار قربانیان سیلاب های هفته گذشته در افغانستان به ۱۹۰ تن افزایش یافته است.وی افزود که همچنان ۱۷۲ تن زخمی شده اند.

جیلانی گفت که این ارقام در حال تغییر است، چرا که هنوز هم عملیات امداد و نجات قربانیان ادامه دارد.

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث اعلام کرد که بر اثر سیلاب های اخیر همچنان بیش از ۱۰۰۰ باب منزل مسکونی به طور کامل و ۲۹۶۰ منزل مسکونی به صورت جزیی تخریب شده است.

از هفته گذشته به این سو ولایت های کاپیسا، پنجشیر، میدان وردک، لوگر، کابل، خوست، ننگرهار، پکتیا، نورستان، کنر، لغمان، بامیان، غزنی و پروان شاهد جاری شدن سیلاب بوده اند. اما ولایت پروان به شدت از این سیلاب ها آسیب دیده است.

/انتهای پیام/

شمار قربانیان سیل اخیر در افغانستان به 190 نفر افزایش یافت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی