7 شرکت لیزینگ کلاهبردار در پایتخت


7 شرکت لیزینگ کلاهبردار در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اسامی 7 شرکت لیزینگ خودرویی را که در یکی دو ماه گذشته اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، اعلام کرد.

7 شرکت لیزینگ کلاهبردار در پایتختسردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: زرین خودرو، پیشرو جاویدان، نوآوران، سپهر سپید، اطلس، پایتخت، آسمان، پاک صحرا، گوهر صنعت آتوسا، پیشگامان یدک قطعه پارسیان، اطلس خودرو ساتین، ۷ شرکت لیزینگ خودرویی بودند که در یکی دو ماه گذشته اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان خرید خودرو کرده بودند.گرداننده این شرکت‌ها یک نفر به نام فرزین ۳۶ ساله بوده است که برای همه شرکت‌ها یک مدیرعامل انتخاب کرده بود.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از شهروندانمان نسبت به نام نویسی خودرو در این شرکت‌ها اقدام کرده بودند که تاکنون ۲۰۰ شاکی برای طرح شکایت اقدام کرده اند و ۱۷ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
سردار لطفی گفت: باتوجه به شرایط موجود هیچ شرکت لیزینگی اجازه فعالیت ندارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت هر شرکت لیزینگی حتما مراتب رابه ۱۱۰ اطلاع دهند تا به سرعت کارشناسان اداره آگاهی نسبت به این موضوع ورود پیدا کنند.
وی افزود: اگر شهروندی نسبت به نام نویسی در این ۷ شرکت لیزینگ خودرو اقدام کرده است برای پیگیری موضوع حتما به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!