اجرای تقاطع‌های مجازی برای اولین بار در تبریز


اجرای تقاطع‌های مجازی برای اولین بار در تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از اجرای تقاطع‌های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودرو در معابر با هدف کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات بهینه برای اولین بار در تبریز خبر داد.

اصغر آدی‌بیگ گفت: سازمان ترافیک در سال ۹۹ با توجه به پیشرفت کشور در زمینه مطالعات و اجرای پروژه‌های ترافیکی، با طرح ایده اجرای تقاطع‌های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودروهای شهروندان در معابر سطح شهر به خصوص تقاطع‌ها و میادین اقدام به اجرای خط کشی‌های مجازی کرده است.

وی تشریح کرد: این طرح، با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه و شهر تبریز برای هر چه زیباتر دیده شدن و به خصوص کاهش هزینه‌های بالا و صرف منابع مالی شهرداری، اجرایی شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آدی‌بیگ افزود: این امر برای اولین بار در تبریز آغاز شده و با استقبال مردم، حمایت‌های شهردار تبریز و همکاری پرسنل جوان سازمان ترافیک اجرا شده است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌های مختلف مورد تاکید شهردار تبریز بوده و سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده که امیدوارم شاهد افزایش موارد مشابه در سطح شهر تبریز باشیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد