انتقاد بازیگر معروف آمریکایی از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با کرونا


انتقاد بازیگر معروف آمریکایی از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با کرونا

یک بازیگر معروف آمریکایی با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با شیوع کرونا، مدیر آزمایش کرونای کاخ سفید را فردی دروغگو و بی کفایت توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛"شان پن"، بازیگر معروف آمریکایی در گفتگو با شبکه خبری "سی ان ان" انتقاد‌های تند و تیزی علیه دولت دونالد ترامپ مطرح کرد.
مجری سی ان ان در گفتگو با شان پن گفت: "برت گرویر" (Brett Giroir)، معاون وزیر بهداشت آمریکا که به عنوان مسئول آزمایش‌های تشخیص کرونا در آمریکا منصوب شده است، هفته گذشته گفت عملکرد دولت در افزایش ظرفیت آزمایش کرونا خوب است. به عنوان کسی که همواره با این موضوع سروکار دارد، توصیه شما برای بهبود این وضعیت چیست؟
شان پن گفت: من اعتقادی به توصیه کردن به مسئول آزمایش‌های تشخیص کرونا در کاخ سفید یا رئیس جمهور آمریکا ندارم، برت گرویر یک دروغگوی محض و یک دست نشانده بی کفایت است.
این بازیگر معروف آمریکایی افزود، من به عنوان یک دموکرات یا چپگرا این را نمی‌گویم، به عنوان کسی این حرف را می‌زنم که هر روز دارد این را می‌بیند و می‌بیند که قادر به انجام چه کاری هستیم، این کشور می‌تواند از همه شهروندانش دو بار در هفته آزمایش بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها