فرماندار میانه بر سوق دادن خدمات کانون پرورش فکری به جوامع روستایی تاکید کرد


فرماندار میانه بر سوق دادن خدمات کانون پرورش فکری به جوامع روستایی تاکید کرد

تبریز- ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر سوق دادن خدمات به جوامع روستایی تاکید کرد و گفت: جوامع روستایی را می توان به صورت سیار و یا از طریق فضای مجازی از خدمات و برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون بهره مند کرد.

محمدرضا مشایخی روز شنبه در جلسه ای با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هزینه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را سرمایه گذاری برای آینده خواند و بر لزوم تقویت تاسیساتی و تجهیزاتی و نرم افزاری این مرکز تاکید کرد.

وی از تلاش رییس کانون میانه در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی قدردانی و اضافه کرد: نیروهای پایه ای ما در مراکز آموزشی پایه ای از جمله کانون ها به رشد پرورشی و فکری رسیده، استعدادهایشان شکوفا شده و جهت داده می شود.

فرماندار میانه در پایان به تغییر رویکرد حضوری آموزش های مختلف به مجازی در اثرشیوع کرونا اشاره کرد و افزود: مبادی فرادستی در شهرستان نیز به پیشبرد برنامه های کانون در فضای عینی و مجازی کمک خواهیم کرد .

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این جلسه تامین خودرو برای خدمات سیار کانون به جوامع روستایی شهرستان، تامین اعتبار برای بهبود فضای کانون میانه و تجهیزات برای برنامه های کانون در فضای مجازی را خواستار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟