مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد


مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از حادثه سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در روز جمعه در سمیرم خبر داد و گفت: مصدوم این حادثه توسط نیروهای این نهاد به بیمارستان سمیرم منتقل شد.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه امروز به پایگاه " دولت قرین " هلال احمر در شهرستان سمیرم گزارش شد و نیروهای امداد و نجات کوهستان هلال احمر در کوتاهترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ارتفاعات کوه اشکفت رز در سمیرم رخ داد، اظهارداشت: بر اثر سقوط این پاراگلایدر یک مرد حدود ۵۰ ساله مصدوم و از ناحیه لگن و پا دچار شکستگی شد.

هاشمی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه به بیمارستان سمیرم منتقل شد، اضافه کرد: در این منطقه در برخی مواقع تمرین‌های پاراگلایدر سواری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: لازم است که در هنگام انجام تمرین‌هایی مانند پاراگلایدر سواری همه نکات ایمنی در نظر گرفته شود و افراد به تنهایی در محل ارتفاعات حاضر نشوند.

کوه و منطقه اشکفت رز در شمال شهر سمیرم بر فراز کوه ها و ارتفاعات بهرز قرار گرفته است؛ شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

چتربال سواری یا پاراگلایدر ( Paragliding) یک ورزش تفریحی و رقابتی مخاطره آمیز است. در هنگام پرواز، خلبان آن پروازی با ویژگی‌هایی مثل سبک وزنی و پرواز آزاد را به‌طور همزمان با یک چتربال که در واقع نوعی بادپر است تجربه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا