38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان شرقی مشارکت دارند


38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان شرقی مشارکت دارند

تبریز- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: 38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب امسال در این استان مشارکت دارند.

"محمد محمدپور" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح ۳۰ واحد عرضه و فروش کتاب در تبریز و هشت کتابفروشی در شهرهای مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر، مرند، هشترود و قره آغاج مشارکت کرده اند.

وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح در مدت ۱۳ روز از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می کنند.

محمدپور اظهار کرد: در این طرح که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در «تابستانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

محمدپور افزود: اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که ۷۷۱ کتاب‌فروش از سراسر کشور در این طرح شرکت دارند که از این میان، ۱۶۹ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۶۰۲ کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها واقع شده‌اند.

طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟